Milles träningstips;

När jag var på gymmet häromdagen så tänkte jag ut lite träningstips. Inte för att jag är eller tror att jag är värsta PT:n men började tänka på små förändringar som kan göra att man kommer i bättre form inför beachen 2013 ;-) 
 
- Träna regelbundet. Är du "van vid att träna" så kör typ 4 pass i veckan. Inte tre och inte fem utan träna kontinuerligt.
 
- Är du ute efter att gå ned i vikt = mycket konditionsträning!
 
- Ha en tallriksmodell som innehåller; hälften grönsaker, två tredjedelar av resterande hälft protein och sista biten kolhydrater. (Detta är då tänkt om du är en människa som gillar pasta och sådana grejer)
 
- Visst är det ok att unna sig något någon gång. Men då handlar det inte om att trycka en hel chipspåse en lördagkväll eller en godispåse för typ femtio spänn utan gör det med måtta!
 
- En vanlig promenad/power walk är bra men se det som tillägg till övriga träningen
 
- Återhämta dig bra med sömn och mat. Försök få i dig något inom 30 minuter efter träningspasset. 
 
- Fusk med kost blir tillägg i träningen. Känner du att du svällde i dig skitmycket onyttigt så kör lite längre på löpbandet eller vad det nu kan vara.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0