Träningsplan

Jag börjar bli mer och mer taggad på träning och tänkte därför dela med mig av min träningsplan för den närmsta tiden! Vettefan om den är ultimat eller ens bra om man tänker rent träningsmässigt men jag tror detta kommer funka för mig i alla fall! Målet är att vara i hyffsad form till sommaren så man känner sig bekväm i badkläder, hehe :-) 

6 träningspass i veckan;
Pass 1: Bröst och mage.
Pass 2: Ben och mage.
Pass 3: Rygg/axlar och mage.
Pass 4: Biceps/triceps och mage.
Pass 5. Kondition och mage.
Pass 6: Valfritt

- Uppvärmning kommer alltid bestå av 15 minuter crosstrainer.
- Försöka ta den träningsfria dagen så långt in på veckan som möjligt. 
- Försöka undvika nattpassen utan köra senast klockan 21 på kvällen, kan inte somna annars.
- Inte "bry" mig jättemycket om kosten utan äta som vanligt. Minskning av kolhydrater (pasta och chips) kommer starta 1 maj.

Dålig och lite intetsägande bild kanske men här har ni min form idag (eller rättare sagt igår). Vi får se hur det ser ut om några månader :-)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0